יום ראשון, 30 בדצמבר 2012

חופשה ב- אירלנד ומקומות לינה מומלצים ב-רת'קול

רת'קול, אירלנד

רת'קול

למציאת הדילים הטוביןם ביותר מבין 34 מלונות ברת'קול, אירלנד עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 2 מתוך 2

Leixlip House Hotel

CAPTAINS HILL, ליקסליפ, אירלנד

המיקום המרכזי של Leixlip House Hotel יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של ליקסליפ כמו למשל טירת לייסליפ אשר נמצאים במרחק הליכה קצר. המלון מדורג 3 כוכבים וממוקם לנוחותכם סמוך לכל האתרים שמומלץ לבקר בזמן השהות בליקסליפ.

Leixlip House Hotel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדרי דיונים, שירותי כביסה וחדר/י ישיבות. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בליקסליפ ולספק מידע מקיף על האזור.

בחדרים המרווחים של Leixlip House Hotel תיהנו מכספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בכולם תמצאו מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , פינת קפה ותה וחדר אמבטיה פרטי.

הבר של Leixlip House Hotel מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. ארוחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר מפנקת המוגשת מידי בוקר.

נמל התעופה דבלין ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נסיעה במכונית. ההמרכז המסחרי של בלנקרדסטאון ובית החולים צ'רי אורצ'ארד נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, נגן DVD, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, אח

פעילויות

סיוע רפואי זמין

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Glashaus & Suites

Tallaght Cross Town Centre, Belgrad Sq West, טאלה, אירלנד

המיקום המרכזי של Glashaus & Suites יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של טאלה כמו למשל בית החולים טאלוט אשר נמצאים במרחק הליכה קצר.

המקום ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל St Anne's GAA ופחות מעשר דקות נסיעה אל Newlands Cross. הבית החולים צ'רי אורצ'ארד וDrimnagh Castle נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה.


Westpark Hotel & Suites

Naas Road, סאגרט, אירלנד

המלון ממוקם במרחק נסיעה קצר מלב סאגרט ומחיריו הוגנים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נפלאה וחסכונית.

כל החדרים המודרניים של Westpark Hotel & Suites מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מגהץ מכנסיים חשמלי וטלפון.

כללי

מייבש שיער

שירותים

טלפון בחיוג ישיר

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Abbey Court Templeogue

7 Glendown Court, טמפלאווג, אירלנד

הbed and breakfast יושב לנוחותכם בלב העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לשהייתכם בטמפלאווג.


Abhaile Hotel

123 Coolamber Park, טמפלאווג, אירלנד

המלון נמצא במרחק נסיעה קצר ממרכז טמפלאווג ותעריפיו לא יקרים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נפלאה וחסכונית.


BEST WESTERN Clondalkin Towers

9th Lock Road Clondalkin, קלונדלקין, אירלנד

המלון המדורג 3 כוכבים ממוקם במרכז קלונדלקין.

BEST WESTERN Clondalkin Towers מציע קונסיירז', מרכז עסקים ושירותי בייביסיטר. בנוסף תמצאו ניקוי יבש, שירותי כביסה ודוכן השכרות רכב. הגינה היא המקום המושלם לשבת ולהירגע.

בחדרים המרווחים של BEST WESTERN Clondalkin Towers תמצאו טלפון ומגהץ מכנסיים חשמלי. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המעוצבים לשהייה של משפחות.

מתוך מגוון האטרקציות הפופולריות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את פארמליי, St Edmundsbury Hospital ובית החולים טאלוט. ובמרחק של פחות מעשר דקות ברכב נמצאים בית החולים צ'רי אורצ'ארד, Round Towers וDrimnagh Castle.

כללי

שירות חדרים, מייבש שיער, חדרי עישון

פעילויות

גינה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שירותי כביסה, טלפון בחיוג ישיר

אינטרנט

במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Abberley Apartments Tallaght

Belgard Road, High Street, טאלה, אירלנד

Abberley Apartments Tallaght מציע לאורחיו מיקום אידיאלי בלב העיר.

המיקום בלב אזור הבילויים של טאלה מבטיח מגוון מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. הAbberley Apartments Tallaght נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Tallaght Stadium ובית החולים טאלוט.


The Ambassador Hotel Kill

Highway N7, קיל, אירלנד

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא בלב קיל.

The Ambassador Hotel Kill מציע חדרי דיונים, שירותי בייביסיטר ומרכז עסקים. בנוסף, המלון מציע כספת, שירותי כביסה וגן ילדים. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה יקבל אתכם עם בואכם וידאג לכל צרכיכם.

החדרים מכילים מכונת קפה, טלוויזיה ומגהץ. בכולם תמצאו מגהץ מכנסיים חשמלי. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

נמל התעופה דבלין נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. מועדון הגולף נאס, מסלול המירוצים פנצ'סטאון ותיאטרון מואט נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את המועדון K, חוות הפרפרים סטראפן וEadestown GAA. Kill GAA נמצא גם כן בקרבת מקום.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה

שירותים

מרכז עסקים, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, כביסה בשירות עצמי

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Liffey Valley House Hotel

St Catherines Park, ליקסליפ, אירלנד

המלון מעוצב בסגנון ויקטוריאני וממוקם בלב ליקסליפ. המלון מדורג 3 כוכבים וממוקם באופן אידיאלי קרוב לכל האתרים שמומלץ לבקר בזמן השהות בליקסליפ.

החדרים מצויידים בטלפון ומשקיפים על הנוף המרהיב של ההרים.

הבר של Liffey Valley House Hotel מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה גדולה ונוחה. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי המלון מידי יום.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Lucan Golf Club ופחות מעשר דקות נסיעה אל Westmanstown Golf Club. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הבית החולים צ'רי אורצ'ארד, St Edmundsbury Hospital והמרכז המסחרי של בלנקרדסטאון.




מלונות ברת'קול, מלונות באירלנד, הזמנת מלון ברת'קול, בתי מלון ברת'קול, דילים למלונות ברת'קול, השוואת מחירים למלונות ברת'קול, השוואת מלונות ברת'קול, הנחות למלונות ברת'קול, מלונות זולים ברת'קול, השוואת בתי מלון ברת'קול, נופש ברת'קול, נופש באירלנד,

רת'קול: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Rathcoole_2.htm?label=ןך
אירלנד: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Ireland.htm?label=ןך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה