יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

בתי מלון מומלצים ב-קריגאלין, אירלנד. החל מ-30$ ללילה

קריגאלין, אירלנד

קריגאלין

למציאת הדילים הטוביןם ביותר מבין 72 מלונות בקריגליין, אירלנד עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 3 מתוך 3

Cork International Hostel

1/2 Redclyffe, Western Road, קוב, אירלנד

נמל התעופה של קורק נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. Crawford Municipal Art Gallery, Cork University Hospital ובית העירייה של קורק נמצאים גם כן בקרבת מקום.

כללי

מקלחת

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


University Hall Apartments Campus Accommodation

Victoria Cross, קורק, אירלנד

בUniversity Hall Apartments Campus Accommodation תמצאו מסלול גולף, אינטרנט אל- חוטי חינם, וקבלה הפועלת 24 שעות. המרחק למרכז העיר קורק הוא רק 10 דקות נסיעה.

בין השרותים והמתקנים שיש בUniversity Hall Apartments Campus Accommodation תמצאו שירותי בייביסיטר, פעילויות מיוחדות לילדים וניקוי יבש. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולתת מענה לכל צורכיכם. בנוסף, הצוות בדלפק ישמח לתת המלצות על מגוון אתרי התיירות המקומיים ולהזמין עבורכם כרטיסים וסיורי יום.

בUniversity Hall Apartments Campus Accommodation תמצאו דירה מאובזרת עם מטבח ומכבסה. הן כוללות טלוויזיה, מקרר ופינת קפה ותה. בדירות יש גם טלפון, מגהץ ופינת אוכל בחדר. בדירות תמצאו המטבחון הכולל מיקרוגל. בנוסף יש מספר דירות מרווחות המעוצבות לשהיה של משפחות.

נמל התעופה של קורק נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה. דירות הנופש ממוקמת כ-20 דקות הליכה אל Cork City Gaol Heritage Centre, אוניברסיטת מכללת קורק וCork Public Museum וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל קתדרלת סנט פינבארס, צריח כנסיית שנדון והשוק האנגלי.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, מכונות אוטומטיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, אופניים, מגרש משחקים

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, פעילויות/השגחה על ילדים, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Aban Apartments Cork

Western Road, קורק, אירלנד

את Aban Apartments Cork תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם דירות נעימות ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל שירותי בייביסיטר, ניקוי יבש ומעלית.

מתקני דירות הנופש כוללים דוכן השכרות רכב, אחסון מזוודות ומכבסה. בAban Apartments Cork ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. הגינה היא המקום האידיאלי ליהנות בשקט ושלווה.

בדירות המרווחות של Aban Apartments Cork תיהנו מחדר אמבטיה פרטי, כספת וטלוויזיה. הן מציעות ספת מיטה ומגהץ.

המיקום בלב אזור הבילויים של קורק מבטיח שפע מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. באזור תמצאו הרבה אטרקציות תיירותיות.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

גינה

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, כספת, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-10:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Lissadell House Bed and Breakfast

Western Road, קורק, אירלנד

הbed and breakfast הפופולרי ממוקם ברחוב מרכזי ופופולרי והוא במרחק הליכה קצר אל Cork City Gaol Heritage Centre. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר קורק.

בbed & breakfast יש אינטרנט אל- חוטי חינם ומסלול גולף. מתקני הפנאי של Lissadell House Bed and Breakfast כוללים מסלולי הליכה, רכיבת סוסים ודיג.

החדרים הנוחים בLissadell House Bed and Breakfast מכילים חדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין וטלוויזיה. כל חדר מצוייד בחימום מרכזי, מכונת קפה ופינת קפה ותה.

נמל התעופה של קורק ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. ונסיעה קלה מה-bed and breakfast תביא אתכם אל Cork University Hospital, Crawford Municipal Art Gallery וקתדרלת סנט פינבארס.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

מסלול גולף, הליכה, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, רכיבת סוסים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Kent House B&B

47 Lower Glanmire Road, קורק, אירלנד

בbed & breakfast Kent House B&B יש אינטרנט אל- חוטי חינם, מסלול גולף, ושירותי בייביסיטר.

מתקני ה-bed and breakfast כוללים דוכן השכרות רכב, אחסון מזוודות ומגרש משחקים. מתקני הפנאי של Kent House B&B כוללים מסלולי הליכה ושיט בקנו.

החדרים המודרנים בKent House B&B מכילים פינת קפה ותה, כספת וטלוויזיה. הם מציעים מיטת קיר, מיטות זוגיות וטלפון.

מסעדת ה-bed and breakfast מציעה תפריט מקורי ואווירה אינטימית. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים באזור לbed & breakfast. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחים בbed & breakfast בכל יום.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לbed & breakfast עם אוטו. כאורחי ה-bed and breakfast הינכם מוזמנים להשכיר אפניים ולהסתובב בסביבה.

כללי

מסעדה, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

מסלול גולף, קזינו, הליכה, אופניים, פעילויות ימיות, הטלת חצים, מגרש משחקים, שייט בקאנו

שירותים

שירותי בייביסיטר, כספת, השכרת אופניים, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 8 ביקורות אורחים
מתוך 3 ביקורות על המיקום של המלון, 3 אמרו שהוא במיקום נוח
2 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 2 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהם היו די גדולים

Bru Bar & Hostel

57 MacCurtain Street, קורק, אירלנד

האכסניה יושבת באופן מושלם בלב העיר ומהווה בסיס נהדר לשהייתכם בקורק.

Bru Bar & Hostel מציע שטח פיקניק וברביקיו, בריכת שחייה ושירותי כביסה.

החדרים הנוחים בBru Bar & Hostel כוללים טלפון וכספת.

הבר של Bru Bar & Hostel מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף ישנם מגוון מקומות בילוי בקרבת מקום.

מיקום האכסניה מאפשר לאורחים להגיע אל רוב לאטרקציות התיירותיות שבאזור ברגל. מרכזי קניות וחיי לילה תוססים הינם במרחק של דקות מהאכסניה.

כללי

מקלחת, אזור/שולחנות פיקניק

פעילויות

בריכת שחייה

שירותים

כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, שרותי פקס

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 34 ביקורות אורחים
18 אורחים התייחסו בביקורתם לבר, 17 מצאו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
5 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 5 לא היו צריכים לשלם עבורו
מצאנו 11 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 9 ביקורות על הצוות, 8 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
7 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 6 אמרו שהם היו קטנים
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן

Harleys Guest House Cobh

24 Harbour Road, קוב, אירלנד

הbed and breakfast ממוקם בלב קוב ורק 10 דקות הליכה אל קתדרלת קוב.

בין השרותים והמתקנים שיש בHarleys Guest House Cobh תמצאו מסלול גולף וניקוי יבש. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל אלו אשר מעוניינים להשאר מחוברים ולהתעדכן גם במהלך החופשה. ניתן גם להזמין חדרים ללא עישון ולהנות מאוויר נקי.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Harleys Guest House Cobh מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם פינת קפה ותה, טלפון ומכונת קפה. חדר האמבטיה כולל מקלחת.

מתוך מגוון האטרקציות הפופולריות אשר בקרבת ה-bed and breakfast תמצאו גם את פארק חיות הפרא פוטה וCarrigtwohill GAA. הbed and breakfast נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל St Colman's Park.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מקלחת

פעילויות

מסלול גולף, פעילויות ימיות, דיג, רכיבת סוסים

שירותים

ניקוי יבש

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Victoria Lodge Cork

Victoria Cross, קורק, אירלנד

בין השרותים והמתקנים שיש בVictoria Lodge Cork תמצאו פעילויות מיוחדות לילדים, מסלול גולף וקבלה הפועלת 24 שעות. בדירות נופש יש שירותי כביסה, מכבסה ושירותי בייביסיטר. כחלק מהשרותים של דירות הנופש, האורחים מוזמנים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. הצוות בעמדת הקבלה הינו אדיב ומקצועי וישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולתת מענה לכל צורכיכם. אורחים המעוניינים בדירות נופש עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שVictoria Lodge Cork מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

דירות הנופש מאובזרות בטלוויזיה, מטבח מאובזר וכבלים / לוויין. כמו כן, יש בדירות מקרר, טלפון ופינת קפה ותה. בדירות תמצאו המטבחון הכולל מיקרוגל. בנוסף יש מגוון דירות מרווחות הערוכות לשהיה של משפחות.

דירות הנופש ממוקמות במרחק חמש דקות נסיעה אל צריח כנסיית שנדון ופחות מעשר דקות נסיעה אל השוק האנגלי, בימיש וקרופורד וקתדרלת סנט פינבארס. זה 10 דקות נסיעה אל Cork Butter Museum. במרחק 20 דקות הליכה נמצאים Cork Public Museum, אוניברסיטת מכללת קורק וCork City Gaol Heritage Centre.

כללי

נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מגבות, ארוחות צהריים ארוזות, מכונות אוטומטיות

פעילויות

מסלול גולף, אופניים, מגרש משחקים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, מאבטח, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, פעילויות/השגחה על ילדים, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Fatima House

Grange Road, קורק, אירלנד

הbed and breakfast ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Frankfield Golf Club ופחות מעשר דקות נסיעה אל בית העירייה של קורק, South Infirmary-Victoria University Hospital וCrawford Municipal Art Gallery. מרכז העיר קורק ושדה התעופה נמל התעופה של קורק נמצאים שניהם במרחק 10 דקות נסיעה.


Ardfield Farmhouse B&B

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים
מתוך 3 ביקורות על המיקום של המלון, 3 אמרו שהוא במיקום נוח
3 אורחים ציינו בביקורתם את הנוף, 3 אמרו שהוא היה מדהים
מתוך 2 ביקורות על נוחות החדרים, 2 אמרו שהחדרים היו נוחים

White Lodge B&B

Airport Cross Kinsale Road, קורק, אירלנד

בחדרים המרווחים של White Lodge B&B תיהנו מחימום מרכזי ופינת אוכל בחדר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Carole Ville Bed & Breakfast

36 Beaumont Drive, Ballintemple, קורק, אירלנד

החדרים הנוחים בCarole Ville Bed & Breakfast מכילים טלוויזיה.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לbed & breakfast עם אוטו. מרכז העיירה קורק הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

מייבש שיער, טלוויזיה

פעילויות

אופניים, הטלת חצים, סולריום

שירותים

אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Anam Cara B&B

31 Palace View, Western Road, קורק, אירלנד

בbed & breakfast Anam Cara B&B תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, בית קפה, ובנוסף חנייה במקום. ממוקם במרכז העיר, הbed and breakfast האינטימי ממוקם קרוב לבידור, לחנויות ולאטרקציות.

החדרים בbed and breakfast הם גדולים ומציעים כספת, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. הם כוללים פינת קפה ותה, טלפון ומכונת קפה.

התחילו את היום עם ארוחת בוקר אירית עשירה לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בקורק. בנוסף הינכם מוזמנים לבלות במבחר הברים והמסעדות שבאזור.

כללי

מסעדה, פינת קפה ותה, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה

פעילויות

טיולים מודרכים

שירותים

כספת, מחשב נייד, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים
5 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 5 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
3 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 3 אמרו שהיא הייתה טעימה

Avondale Bed & Breakfast Cork City

1 Street Mary's Villas, Western Road, קורק, אירלנד

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Avondale Bed & Breakfast Cork City עם חדרים ובנוסף מכונת קפה, אינטרנט אל- חוטי חינם וטלוויזיה עם מסך שטוח.

בחדרים הנוחים של Avondale Bed & Breakfast Cork City תיהנו מכספת, מגהץ וחדר אמבטיה פרטי. ובנוסף מיטה בגודל Queen size, מיטות זוגיות וטלפון.

התעוררו לארוחת בוקר אירית מפנקת לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בקורק. בנוסף הינכם יכולים ליהנות ממגוון הברים ובתי הקפה שבסביבה.

הbed and breakfast נהנה ממיקום מרכזי עם עם מבחר רחב של אטרקציות במרחק הליכה קצר. הסעות אל ומנמל התעופה יוצאות באופן סדיר מה-bed and breakfast.

כללי

מסעדה, פינת קפה ותה, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

טיולים מודרכים, גינה, הליכה, מוזיקה חיה

שירותים

כספת, חנויות, מחשב נייד, שולחן כתיבה, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 116 ביקורות אורחים
מצאנו 39 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 29 ביקורות על נקיון החדרים, 29 אמרו שהם היו מצוחצחים
44 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 43 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
10 אורחים ציינו את המקלחת בביקורתם, 9 אמרו שהיא הייתה נקייה ועבדה בצורה מושלמת
מצאנו 14 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות
13 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 12 חשבו שהמחיר היה הוגן

Blarney Park Hotel

Blarney Village, בלארני, אירלנד

ממוקם במרחק של מספר דקות מCork University Hospital, המלון מציע חדרים ברמת 3 כוכבים, בריכה פנימית ומסעדה.

Blarney Park Hotel מציע מעלית, סאונה וחדר/י ישיבות. בנוסף תמצאו מגרשי טניס, שירותי בייביסיטר ומכבסה. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Blarney Park Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וטלפון.

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע לרוב היעדים התיירותיים שבאזור בהליכה. Crawford Municipal Art Gallery, Cork Institute of Technology וFrankfield Golf Club ממוקמים במרחק של 10 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, סאונה, מתקני כושר, בריכה מקורה

שירותים

מעלית, שירותי בייביסיטר, חדרים לועידות וסמינרים, מחשב נייד, טלפון בחיוג ישיר, כביסה בשירות עצמי

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Brookfield Lodge Cork

College Road, קורק, אירלנד

Brookfield Lodge Cork מציע סאונה, מעלית ובריכת שחייה. בנוסף תמצאו מועדון ילדים, אינטרנט אל- חוטי חינם ומגרשי טניס. בספא של המלון, הכולל מגוון טיפולים כמו למשל ג'קוזי וחמאם תוכלו לחדש את הגוף והנפש.

בחדרים המרווחים של Brookfield Lodge Cork תיהנו מטלוויזיה, מיטות זוגיות וטלפון.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה נעימה.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. מרכז העיירה קורק הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

מסעדה, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, מועדון ילדים, מיטת תינוק

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, סאונה, מועדון לילה, מתקני כושר, ג'קוזי, משחקי וידאו

שירותים

מעלית, שירותי בייביסיטר, מחשב נייד, פעילויות/השגחה על ילדים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 12 ביקורות אורחים
מתוך 6 ביקורות על המיקום של המלון, 5 אמרו שהוא במיקום נוח
5 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 4 מצאו אותו מסייע ומנומס
4 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהם היו די גדולים
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 2 ביקורות על הבר, 2 אמרו שהיה לו מבחר נהדר ואווירה מעולה
3 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 2 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד

Antoine House Bed & Breakfast Cork

Western Road, קורק, אירלנד

הbed and breakfast ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה ממרכז קורק ומחיריו הוגנים, זהו המקום המושלם לחופשה מקסימה וחסכונית.

המיקום בלב חיי הלילה של קורק מבטיח מגוון מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. באזור תמצאו הרבה אטרקציות תיירותיות.


Roberts Cove Inn Minane Bridge

Roberts Cove Minane Bridge, מינאן ברידג', אירלנד

הפונדק נמצא לנוחותכם במרכז העיר ומהווה בסיס נהדר לחופשתכם במינאן ברידג'.


The Rushbrooke Hotel

RUSHBROOKE, קוב, אירלנד

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא בלב קוב.

כל החדרים המודרניים של The Rushbrooke Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מיטת קיר.

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע אל מגוון המקומות המעניינים שבאזור בהליכה. The Rushbrooke Hotel מוקף במבחר מסעדות ובתי קפה.

כללי

מיטת תינוק

פעילויות

מסלול גולף

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Lotamore House Hotel Cork

Lower Glanmire Road, קורק, אירלנד

נמל התעופה של קורק נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את בית העירייה של קורק, מועדון הגולף דאגלאס וSouth Infirmary-Victoria University Hospital.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון

פעילויות

מסלול גולף

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 22 ביקורות אורחים
8 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 7 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 4 ביקורות על המיטות, 3 אמרו שהן היו נוחות
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נוחים
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 2 ביקורות אמרו שהחדרים היו רועשים

Victoria Hotel Cork

Patrick Street, קורק, אירלנד

המלון ממוקם באופן אידיאלי בלב העיר ומהווה בסיס נהדר לחופשתכם בקורק.

המיקום במרכז אזור הבילויים של קורק מבטיח שפע מסעדות מצוינות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. באזור תמצאו הרבה אתרים תיירותיים.

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
4 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 4 מצאו אותו מסייע ומנומס

The Kingsley Hotel Cork

Victoria Cross, קורק, אירלנד

The Kingsley Hotel Cork מציע בריכה פנימית, סאונה ומעלית. בנוסף תמצאו כספת, חדרי דיונים ומרכז בריאות וספא. אורחים שרוצים להתאמן במהלך חופשתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר.

החדרים הממוזגים של המלון הינם נעימים וחדישים.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. מרכז העיירה קורק הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, אח

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, סאונה, מתקני כושר, ג'קוזי, ספא ומכון בריאות, בריכה מקורה

שירותים

מעלית, חדרי דיונים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 678 ביקורות אורחים
14 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 14 מצאו אותו מסייע ומנומס
5 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 5 ימליצו עליה
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 7 ביקורות על המיקום של המלון, 6 אמרו שהוא במיקום נוח
3 אורחים התייחסו בביקורתם לבר, 3 מצאו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
3 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 3 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה



מלונות בקריגליין, מלונות באירלנד, הזמנת מלון בקריגליין, בתי מלון בקריגליין, דילים למלונות בקריגליין, השוואת מחירים למלונות בקריגליין, השוואת מלונות בקריגליין, הנחות למלונות בקריגליין, מלונות זולים בקריגליין, השוואת בתי מלון בקריגליין, נופש בקריגליין, נופש באירלנד,

קריגאלין: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Carrigaline_3.htm
אירלנד: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Ireland.htm

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה